ROK FITATU PREMIUM 20% TANIEJ NA KOD „FITRECENZJE20” [TUTAJ]
„To jest PASKUDNE!” – surowe oceny dla napojów No Rush

Nowe napoje witaminowe No Rush okazały się być niezdatne do picia! Dlaczego produkt otrzymuje negatywne opinie?

„To jest PASKUDNE!” – surowe oceny dla napojów No Rush

No Rush to nowe napoje witaminowe – produkty, których jednym z ambasadorów jest Friz. Jakiś czas temu miały swoją premierę w sieci sklepu Żabka i choć zainteresowanie na ich temat było zaskakująco duże, równie zaskakujące okazały się opinie konsumentów. Niestety – nie na plus!

No Rush – napoje witaminowe Friza

Napoje No Rush premierowo pojawiły się w sieci sklepu Żabka na początku miesiąca. Dostępny w trzech wersjach smakowych produkt zainteresował i zachęcił do przetestowania m.in. ze względu na ambasadora marki – jednego z najpopularniejszych w Polsce Influencerów. Dodatkowym atutem napojów jest przyciągająca kolorami etykieta i hasło umieszczone na przodzie butelki „No spróbuj”. Klienci Żabki spróbowali i…skrzywili miny! Napoje okazały się niezdatne do picia.

Surowe oceny dla napojów No Rush

Choć od premiery produktu Friza minął nieco ponad tydzień, napoje zdążyły już uzyskać wystraczająco negatywnych opinii, by móc stwierdzić, że No Rush okazał się nie wypałem!

  • „To jest paskudne”
  • „Najgorszy produkt influ”
  • „Wolę czysty spirytus”
  • „Kupiłem na próbę, nie dało się tego wypić do końca”
  • „Niestety nie da się tego pić”
  • „Kupiłam dwa smaki na spróbowanie i nigdy więcej”
  • „Jakie to jest niedobre”
  • „Dwa smaki wypróbowane i nie skuszę się drugi raz”

Takie opinie możemy przeczytać w sieci na temat nowych napojów witaminowych No Rush. Surowe oceny w zdecydowanej większości przeważają nad tymi, które chwalą produkt Friza.

Dlaczego napoje No Rush otrzymują tyle negatywnych opinii?

Z ocen osób, które zdecydowały się na przetestowanie nowych napojów witaminowych dostępnych na rynku, wywnioskować możemy, że produkt jest za słodki, o charakterystycznym, chemicznym posmaku. Jakie składniki się do tego przyczyniły? Prawdopodobnie wpłynął na to dodatek rzadko spotykanej w produktach spożywczych substancji słodzącej – neohesperydyny. Słodzik charakteryzuje się aż 2000 razy większym poziomem słodkości od klasycznego cukru! Nic zatem dziwnego, że dla większości konsumentów, napoje No Rush okazały się być za słodkie.

Napoje No Rush nie orzeźwiają i nie gaszą pragnienia. Okazuje się, że po ich spróbowaniu niezbędne jest posiadanie w zasięgu ręki wody w celu zabicia słodkiego i nieprzyjemnego dla podniebienia smaku. A wy, skusiliście się na zakup napojów reklamowych przez Friza? Dajcie znać, co wy sądzicie na ich temat!

Śledź @fit_recenzje na Instagramie, by być na bieżąco ze wszystkimi nowościami ze świata fitness!

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. [więcej]