Mój Top1 Posiłek – listopad 2019

Mój Top1 Posiłek – listopad 2019

Początek listopada to idealny czas na aktualizację mojego ulubionego posiłku ostatnich dni i tygodni. Tym razem stawiam na krótki czas przygotowania i sytość, które idą parze korzystnymi dla mnie makroskładnikami i świetnym smakiem. TOP1 posiłek -listopad 2019!

PRZEPIS – nie żartujmy sobie. Chyba każdy potrafi potrafi posmarować wafle ryżowe miodem i nałożyć na nie serek wiejski.

PROTIP1 – aby zmniejszyć sytość powyższego posiłku, a także jego kaloryczność, warto zamienić wiaderko serka wiejskiego na 2 skyry. Smak na tym nie traci, a np. tłuszczów jest już znacznie mniej.

PROTIP2 – jeśli jesteś na masie lub masz problem z przejedzeniem dużej ilości węglowodanów, dodaj miód do swoich owsianek, omletów, wafli. Dzięki temu nie zwiększysz objętości swoich posiłków, a kaloryczność znacznie wzrośnie. Ten #protip jest moim ulubionym.

PROTIP3 – nie bój się nabiału i powiązanego z nim mitycznego „śluzu podskórnego”. Jogurty, skyry czy serki wiejskie są świetnym źródłem wapnia i protein.

WARTOŚCI ODŻYWCZE

1119 kcal
66g białka
18g tłuszczów
171g węglowodanów

Zaznaczam, że powyżej przedstawiłem ilość składników optymalną dla mnie, jako że aktualnie jem 4400 kcal dziennie. Polecam dobrać je do własnych preferencji i kaloryczności diety. TOP1 posiłek – listopad 2019!

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Również z tej kategorii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. [więcej]