top1 posiłek - grudzień 2019

Mój Top1 Posiłek – grudzień 2019

Już prawie koniec grudnia, a ja zapomniałem się z wami podzielić moim TOP1 posiłkiem miesiąca. Tym razem są to jagodowe lody białkowe. Najczęściej jem je z waflami ryżowymi. Kalorii znów nie brakuje, a cały posiłek jest zbilansowany pod względem wartości odżywczych. Tylko uważajcie na swoje blendery. TOP1 POSIŁEK – grudzień 2019!

PRZEPIS

Po prostu dodaj wszystkie składniki oprócz wafli do miski/głębokiego naczynia i zblenduj. Pamiętaj tylko, by słodzik rozpuścić w minimalnej ilości wody. Jedz z waflami – takie połączenie jest najlepsze.

PROTIP1

Dodatek gumy ksantanowej sprawia, że lody staną się bardziej gęste, ciągnące i zwiększą swoją objętość. Polecam głównie na redukcji, #gamechanger!

PROTIP2

Dodając do posiłków gumę ksantanową, jednocześnie zwiększa się ich sytość. W połączeniu z białkiem z serka, indeks sytości jest naprawdę wysoki

PROTIP3

Nie bój się nabiału i powiązanego z nim mitycznego “śluzu podskórnego”. Jogurty, skyry czy serki wiejskie są świetnym źródłem wapnia i protein.

PROTIP4

Serek wiejski możesz zastąpić jogurtem naturalnym lub skyrem. Wtedy kaloryczność całego posiłku znacznie się zmniejszy – mniej tłuszczów.

WARTOŚCI ODŻYWCZE

1082 kcal
69g białka
20g tłuszczów
150g węglowodanów

TOP1 POSIŁEK – grudzień 2019! Zaznaczam, że powyżej przedstawiłem ilość składników optymalną dla mnie, jako że aktualnie jem 4400 kcal dziennie. Polecam dobrać je do własnych preferencji i kaloryczności diety. Miłego dnia i smacznego .

%d bloggers like this: