Porównanie syropów zero – czekolada & pomarańcza

Porównanie syropów zero – czekolada & pomarańcza

Świadomy wybór. Co chwilę jesteśmy zasypywani nowinkami na rynku suplementów diety i „fit” przekąsek. Warto się jednak zastanowić, czy reklamowany przez daną markę produkt to rzeczywista nowość czy „nowość” w asortymencie sklepu/firmy. Co mam na myśli ? Poniżej wszystko wyjaśniam.

Premiery obu syropów przedstawionych na infografice dzielą 2 miesiące. Produkt pod marką WK SKLEP zadebiutował w kwietniu tego roku, a debiut Zero Syrup od 6PAK Nutrution miał miejsce w czerwcu. W dwóch przypadkach nazwa oparta jest na czekoladzie i pomarańczy – nie bez powodu. Jakie było moje zaskoczenie, kiedy spróbowałem „Chocolate-Orange” po 2 miesiącach od testu „Galaretki w czekoladzie”. Oba syropy cechowała podobna konsystencja oraz smak. Pomyślałem, że porównam etykietę. Okazało się oczywiście, że oba syropy mają identyczny skład oraz wartości odżywcze, a różni je jedynie pojemność butelki, grafika opakowania oraz cena. Za 400 ml od 6PAK-a zapłacimy 15 zł, a 425 ml od WK 20 zł. W przeliczeniu na 100 ml jest to odpowiednio 3.75 zł i 4.70 zł. Choć w tym porównaniu, cena nie odgrywa głównej roli, to warto być świadomym swoich wyborów. Nowość to czasem tylko „nowość”.

Mieliście świadomość, że oba syropy różnią się tylko wyglądem butelki, pojemnością i ceną ? Dajcie znać czy chcielibyście więcej takich porównań. Z góry dziękuję. Miłego dnia.

PS. Recenzję tego syropu znajdziecie oczywiście na stronie

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Również z tej kategorii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. [więcej]